Att din köpta tjänst är korrekt utförd och överensstämmande med avtal/överenskommelse/beskrivning.
Kvalitetsgaranti på våra städtjänster.
Tystnadsplikt.
Att dina e-mail ej säljs vidare till tredje part.
Att dina personliga uppgifter ej delas med obehöriga, eller säljs vidare till tredje part.
STÄDNING MED KVALITETSGARANTI
KVALITETSGARANTI – NÖJD KUND GARANTI
Då våra tjänster och resultat alltid skall vara överensstämmande med avtal/beskrivning/överenskommelse kan Ett Rent Hem erbjuda 100 % kvalitetsgaranti – Nöjd Kund Garanti
Om resultatet inte motsvarar avtal/beskrivning/överenskommelse åtgärdar Ett Rent Hem det inträffade kostnadsfritt.
Besiktning av flyttstädning utförs senast 2 dagar efter slutförd flyttstädning och FÖRE nyinflytt.
OMFATTAS EJ AV KVALITETSGARANTIN
Slitage, nötning och missfärgningar av olika ytor efter möblemang, tavlor och annan inredning.
Eventuella färgskillnader uppkomna på olika ytor efter rengöring pga tobaksrökning (nikotin), sot/färgpigment som färgat in sig exv på målade/plastade ytor.
Fönsterputs som ej går att utföra till fullo exempelvis pga: – igenmålade skruvar och fönster går ej öppna/öppnas upp helt. – fasta inventarier/inventarier som förhindrar fönstrets öppning. – trasiga rutor eller på annat sätt förhindrar fönsterputsen utförande. – fönsterputs from -1 grad C eller lägre.
REKLAMATION
Skall utföras SENAST TVÅ DAGAR efter servicetillfället.
Senare än två dagar beaktas ej.
ska ske skriftligen till info@ettrenthem.se där det framgår vad som ej är till fullo utfört. EJ BILDER.