GARANTI

ETT RENT HEM GARANTERAR

  • Att din köpta tjänst är korrekt utförd och överensstämmande med avtal/överenskommelse/beskrivning.
  • Kvalitetsgaranti på våra städtjänster.
  • Tystnadsplikt.
  • Att dina e-mail ej säljs vidare till tredje part.
  • Att dina personliga uppgifter ej delas med obehöriga, eller säljs vidare till tredje part.

STÄDNING MED KVALITETSGARANTI

KVALITETSGARANTI – NÖJD KUND GARANTI

  • Då våra tjänster och resultat alltid skall vara överensstämmande med avtal/beskrivning/överenskommelse kan Ett Rent Hem erbjuda 100 % kvalitetsgaranti – Nöjd Kund Garanti
  • Om resultatet inte motsvarar avtal/beskrivning/överenskommelse åtgärdar Ett Rent Hem det inträffade kostnadsfritt.
  • Besiktning av flyttstädning utförs senast 2 dagar efter slutförd flyttstädning och FÖRE nyinflytt.

OMFATTAS EJ AV KVALITETSGARANTIN

  • Slitage, nötning och missfärgningar av olika ytor efter möblemang, tavlor och annan inredning.
  • Eventuella färgskillnader uppkomna på olika ytor efter rengöring pga tobaksrökning (nikotin), sot/färgpigment som färgat in sig exv på målade/plastade ytor.
  • Fönsterputs som ej går att utföra till fullo exempelvis pga:
    – igenmålade skruvar och fönster går ej öppna/öppnas upp helt.
    – fasta inventarier/inventarier som förhindrar fönstrets öppning.
    – trasiga rutor eller på annat sätt förhindrar fönsterputsen utförande.
    – fönsterputs from -1 grad C eller lägre.

REKLAMATION

  • Skall utföras SENAST TVÅ DAGAR efter servicetillfället för att kvalitetsgarantin skall gälla.
  • Senare än två dagar beaktas ej.
  • ska ske skriftligen till info@ettrenthem.se där det framgår vad som ej är till fullo utfört. EJ BILDER.
  • Vi följer ARN, allmänna reklamations nämnden.