Hoppa till innehåll
ETT RENT HEM GARANTERAR
- Att din köpta tjänst är korrekt utförd och överensstämmande med avtal/överenskommelse/beskrivning.
- Kvalitetsgaranti på våra städtjänster.
- Tystnadsplikt.
- Att dina e-mail ej säljs vidare till tredje part.
- Att dina personliga uppgifter ej delas med obehöriga, eller säljs vidare till tredje part.
STÄDNING MED KVALITETSGARANTI
KVALITETSGARANTI – NÖJD KUND GARANTI
- Då våra tjänster och resultat alltid skall vara överensstämmande med avtal/beskrivning/överenskommelse kan Ett Rent Hem erbjuda 100 % kvalitetsgaranti – Nöjd Kund Garanti
- Om resultatet inte motsvarar avtal/beskrivning/överenskommelse åtgärdar Ett Rent Hem det inträffade kostnadsfritt.
- Besiktning av flyttstädning utförs senast 2 dagar efter slutförd flyttstädning och FÖRE nyinflytt.
OMFATTAS EJ AV KVALITETSGARANTIN
- Slitage, nötning och missfärgningar av olika ytor efter möblemang, tavlor och annan inredning.
- Eventuella färgskillnader uppkomna på olika ytor efter rengöring pga tobaksrökning (nikotin), sot/färgpigment som färgat in sig exv på målade/plastade ytor.
- Fönsterputs som ej går att utföra till fullo exempelvis pga:
– igenmålade skruvar och fönster går ej öppna/öppnas upp helt.
– fasta inventarier/inventarier som förhindrar fönstrets öppning.
– trasiga rutor eller på annat sätt förhindrar fönsterputsen utförande.
– fönsterputs from -1 grad C eller lägre.
REKLAMATION
- Skall utföras SENAST TVÅ DAGAR efter servicetillfället.
- Senare än två dagar beaktas ej.
- ska ske skriftligen till info@ettrenthem.se där det framgår vad som ej är till fullo utfört. EJ BILDER.
- Vi följer ARN, allmänna reklamations nämnden.